Jótállási feltételek:
- A jótálláshoz szükséges érvényes dokumentumok rendelkezésre állása (jótállási jegy, a vásárlást hitelt érdemlően bizonyító számla, beüzemelés köteles termék esetében a beüzemelő igazolása)
- A helyi körülmények figyelembe vétele és a szakahatósági előírások betartása.
- Az üzembe helyezésre kötelezett termékek jótállása csak abban az esetben érvényes:
1., Amennyiben az üzembe helyezést a forgalmazó által megadott szervizzel végezteti el.
2., Egyes készülékeknél megengedett a nem kijelölt, de képesítéssel és engedéllyel rendelkező szakember általi üzembe helyezés.
A jótállási jegyen jelöljük, hogy az adott terméknél melyik beüzemelési változatot kell alkalmazni. Üzembe helyezendő termékek a gáz-, a split klíma készülékek és a fűtési rendszerre kötött kazánok, kandallók, radiátorok ill. a háromfázisú készülékek (dugvillával el nem látott készülékek) stb. Üzembe helyezéshez hívja a forgalmazót: Warnex-Global Magyarország Zrt.,tel. szám: 06-23-385-533.
A jótállási igényt kizáró okok:
- Helytelen tárolási, szállítási és hibák, valamint egyéb külső behatás miatt keletkező mechanikai sérülések.
- Nem megfelelő beépítés/beüzemelés és kivitelezés, szakszerűtlen átalakítás,
- Nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen kezelés, a használati útmutatóban lévő utasítások és a hatósági előírások figyelmen kívül hagyása
- Vis major miatt, időjárási tényezőktől, elemi károktól, vagy egy, a vásárlás után keletkezett ok miatt károsul a készülék,
- Nem gyári alkatrészek használata és szakszerűtlen javítás,
- Az elmaradt karbantartási illetve tisztítási munkákból adódó hibák
- Természetes elhasználódás, kopás
Amennyiben a hiba nem a jótállás körébe tartozik és a forgalmazóval/szervizzel történt egyeztetés ellenére helyszíni szemlét/javítást kér a vásárló, akkor a reklamáció ügyintézésével kapcsolatos összes költséget meg kell fizetnie.